Lees meer informatie over hoe deze website cookies gebruikt.
Cursus Patient Journeys
Onze cursus patient journeys is ontwikkeld vanuit onze kennis van de zorg. Daarom bieden we verschillende opties aan, passend bij verschillende budgetten. Zodat elke zorgprofessional de kans heeft om met patient journeys te werken. We kunnen natuurlijk ook een offerte op maat maken. Vraag vooral naar mogelijkheden!
Zelf aan de slag
Met deze optie kun je zelfstandig aan de slag met de cursus en voor een casus binnen jouw eigen zorgorganisatie een journey in kaart brengen. Je werkt in eigen tempo en geeft zo zelf vorm aan de optimale journey. De verschillende lessen nemen je stap voor stap mee en geven goede basiskennis en duidelijke handvaten bij het werken met patientjourneys.
Samen aan de slag
Wil je begeleiding en professionele adviezen over patient journey mapping? Kies dat deze optie: naast het cursusmateriaal krijg je advies over je opdrachten. Ook krijg je 3 individuele coachingsessies van onze design thinkers. Zo wordt je geholpen met al je vragen omtrent jouw zorg journey in onze online leeromgeving.
Cursus met team en coaching
Wil jij je met jouw organisatie en team aan de slag om maken met het zelf in kaart brengen van patientjourneys? Wij komen graag langs voor een inspirerende workshop en begeleiden jouw en jouw team tijdens de gehele case .
Uiteraard krijg je ook volledige toegang tot de online leeromgeving en coachingsessies van onze experts.
Inspiratieworkshop
Wil je kennis maken met het werken met patient journeys? En je collega's inspireren om breder te kijken naar de behoefte van de patient? Wij geven in company workshops waarin de deelnemers zelf een journey of persona in kaart leren brengen, zo krijgen jullie gezamenlijk meer inzicht in het hele traject en kan dit in één workshop al zorgen voor een betere samenwerking of inzicht in mogelijke verbeterkansen.
Wil je ook een inspiratieworkshop met je collega's? Neem contact met ons op!
Verbeteren van ervaringen van patiënten en zorgverleners
Werken met Design Thinking betekent dat je met alle betrokken het gesprek aangaat over de verbetermogelijkheden. Dit kan je doen vanuit het perspectief van de patiënt, maar ook vanuit het perspectief van de medewerker. Om te bepalen wat voor jouw organisatie of vraagstuk de beste aanpak is, gaan we eerst met je in gesprek. Ons advies kan ook zijn dat je een andere werkvorm of aanpak nodig hebt. Als dit blijkt dan betrekken we ons netwerk, zodat we altijd met de juiste expertise aan tafel komen.